Zgłaszanie strat po huraganie w Nowym Mieście nad Pilicą

W związku z przejściem huraganu w dniach 05-06 października 2017 roku na terenie Gminy Nowe Miasto nad Pilicą poszkodowani mieszkańcy mogą składać wnioski o oszacowanie szkód.
Wnioski o oszacowanie szkód nalezy składać od dnia 12.10.2017 roku do dnia 18.10.2017 roku w godz. 800-1500 w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w pokoju nr 44 lub 46.
Druki wniosków dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w pok. Nr 44 i 46.
Wypełniając wniosek należy zwrócić uwagę, aby suma powierzchni upraw w gospodarstwie była zgodna z powierzchnią zgłoszoną do dopłat bezpośrednich.
Do składanego wniosku należy załączyć kopię wniosku o przyznanie płatności na bieżący rok składanego do ARiMR (dot. producentów rolnych korzystających z płatności obszarowych), bez której wniosek nie będzie przyjęty.
Ponadto w przypadku posiadania zwierząt gospodarskich należy dołączyć kopię zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ).