Światowy rozgłos najnowszego filmu reklamowego Pawła Kacprzaka

Pawła Kacprzaka znamy z ubiegłorocznej produkcji filmu promującego gminę Poświętne. Film był nie tylko kolejną produkcją, ale także pracą sentymentalną, ponieważ Paweł Kacprzak tu się urodził i wychował. Dziś święci światowy sukces dzięki swojej najnowszej produkcji, która właśnie ujrzała światło dzienne
Zanim przejdziemy do filmu kilka słów wyjaśnienia. World of Diamond to potentat w świecie diamentów. The Jane Seymour, ekskluzywny niebieski diament o masie 2.08 karata, który jest widoczny w najnowszym w filmie Pawła Kacprzaka wart jest minimum 2 mln dolarów amerykańskich. Słynna aktorka jest ambasadorką tej marki. Promocja pierścionka z udziałem gwiazdy odbyła się w ubiegłym roku w Singapurze. Pierścionek występuje w jednym egzemplarzu. Nie jest na sprzedaż z wolnej ręki. Co zrobić, aby go wejść w jego posiadanie? Wystarczy wpłacić…2$. Tak, 2 $., by stać się jego współudziałowcem. To nie wszystko.
Dodatkowo otrzymamy: lot prywatnym samolotem o wartości 30 mln dolarów, 18-daniowy posiłek, który spożywać można m.in. za pomocą diamentowych pałeczek o wartości 34 000$ – pałeczki pozostaną naszą własnością. Degustacja potraw będzie miała miejsce w restauracji JAAN, na 70. piętrze hotelu SWISS – uważanego za jeden z najdroższych w Singapurze. Później Rolls-Royce zawiezie nas do przystani, w której będzie czekać na luksusowy jacht i rejs z pokazem sztucznych ogni przygotowanym specjalnie dla nas. Po tych wszystkich atrakcjach czeka nas jeszcze noc w apartamencie prezydenckim luksusowego pięciogwiazdkowego hotelu, który będzie tonął w 10000 różach.
Gdzie jest zatem „haczyk”? Nie ma. To rodzaj loterii, w którym te 2$ to nic innego jak kupon. Akcja ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki „World of Diamond”, a film jest kampanią promocyjną tej marki. Nagroda jest jednak prawdziwa.
Autorem zdjęć, scenariusza i reżyserem filmu jest Paweł Kacprzak. Film zaprasza do świata luksusu i sprawia wrażenie, że jest on dostępny dla każdego. Akcja filmu jest tak poprowadzona, że widz bardzo szybko z perspektywy osoby obserwującej staje się jego uczestnikiem. Niepozorne gesty zaproszenia dłonią szofera czy pilota nietrudno zinterpretować jako zaproszenie kierowane bezpośrednio do oglądającego. To poczucie indywidualnego zaproszenia wzmagają dodatkowo bardzo bliskie ujęcia potraw, które sprawiają wrażenie, że stoją bezpośrednio przed naszymi oczami.
– Okres zdjęciowy trwał trzy dni. Film nagrywaliśmy w lipcu w Singapurze. W sumie prace na filmem trwały trzy miesiące z przerwami – mówi autor filmu.
Filmy Pawła Kacprzaka trochę nie przystają do dzisiejszej rzeczywistości filmów reklamowych, które bombardują widzami milionami slajdów w 30 sekundowych spotach reklamowych. Film cechuje spokój, czy nawet można powiedzieć, że przy nim… wypoczywamy. Może to zamierzony efekt, a może charakterystyczny rys twórczości autora. Podobną stylistykę ma promocyjny film o gminie Poświętne. Płynne przejścia i harmonia. Dużą płynność, jednak – jak przyznaje Paweł Kacprzak – nie było łatwo osiągnąć.
– Trzeba było zobaczyć wszystkie lokalizacje, ustalić w którym miejscu ma być ustawiony samolot, gdzie ma przejeżdżać Roll Royce, a którędy przepłynąć jacht, dobrać sprzęt, zrobić testy z kamerą – mówi autor filmu.
Film wykonany na zlecenie fińskiego potentata Ville Oehmana komentują największe światowe media. Zamierzany efekt zleceniodawcy został więc bardzo szybko osiągnięty. Informacje o filmie podały m.in.:
Zainteresowanych odsyłamy do tych tytułów. Wystarczy kliknąć logo tytułu prasowego, aby przeczytać wiadomość o filmie.
Zapraszamy do obejrzenia filmu, który podbija cały świat.
GRATULUJEMY PAWLE!!! Oby tak dalej, jak widać zamiast wzorować się na wielkich warto pójść swoją drogą, by wielkim się stać…Nie ustawaj!!!
Paweł ❤Gratulaje!