Promuje łódzkie, czyli co?

Urząd Marszałkowski w Łodzi prowadzi kampanię promocyjną pod hasłem „promuje łódzkie”. W ostatnim czasie na jednym ze swoich profilów w mediach społecznościowych zapytano internautów, z czym kojarzy się Łódzkie? Odpowiedzi były różnicowane – jak to zazwyczaj. Przeważały te związane klubami piłkarskimi, ale nie zabrakło też akcentów historycznych, turystycznych, czy nawet kulinarnych.
My, interesujemy się tym czy wśród wielu propozycji znalazły się akcenty związane z zakresem działania naszego portalu. Najbliżej nam do hasła „kajaki na Pilicy”. Kulinarne hasło „Zalewajka” też nie jest nam obce. Do historii polskiego kina przeszła scena z udziałem Franka Dolasa w roli kucharza, który zachwalał tą zupę do takiego stopnia, że aż strażnicy więzieni byli gotowi oddać za niego życie.
Dziwi fakt, że na liście nie znalazła się Spała, która chyba jest najbardziej rozpoznawalnym miejscem w regionie. Pamiętać jednak trzeba o tym, że tego rodzaju zabawy zawsze mają subiektywny charakter.