Komenda Powiatowa Policji w Grójcu z ofertą pracy
Komenda Powiatowa Policji w Grójcu poszukuje kandydatów na stanowisko inspektor ds. BHP
Wymagania formalne oraz warunki pracy i płacy wyglądają następująco:
Wymiar etatu: 0,45 (16 godzin tygodniowo)
Wynagrodzenie: 1302,85 brutto (+ wysługa lat)
Miejsce wykonywania pracy: KPP Grójec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
2. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
4. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.
5. Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz przy pracy a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.
6. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.
7. Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.
8. Przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla policjantów i pracowników Policji.
9. Sporządzanie skierowań na badania wstępne, okresowe, kontrolne pracowników i policjantów a także sporządzanie skierowań do komisji lekarskich.
10. Prowadzenie szerokich zagadnień z zakresu medycyny pracy.
11. Organizowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy.
12. Utrzymywanie właściwych warunków bezpieczeństwa pożarowego w użytkowanych pomieszczeniach, magazynach i składnicach akt.
13. Zapewnienie wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy w obiektach KPP i komórek podległych oraz nadzorowanie jego rozmieszczenia i terminowej konserwacji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
– wykształcenie minimum średnie kierunkowe w zakresie BHP
– doświadczenie zawodowe: 1 rok w dziedzinie BHP i p.poż
– szkolenie bhp dla pracowników służb BHP
– szkolenie dla inspektorów p.poż.
– obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
– umiejętność organizowania
– komunikatywność
– samodzielność
– umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– życiorys i list motywacyjny,
– oświadczenie RODO kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
– kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
– kopie świadectw pracy.
Oświadczenie m u s i być podpisane w własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 16 sierpnia 2019 r.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: /48/ 668-72-42, /48/ 668-72-56
Źródło: Policja w Grójcu.