Youtuber obiecuje, że przyjedzie. Drzewica znów na ustach całej Polski
We wrześniu 2018 r. zamek w Drzewicy stał się bohaterem ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Mitsubishi "Ambition to Explore". Teraz Drzewica stała się bohaterką youtubera Michała Pola, a to za sprawą sprytnych urzędników z UM w Drzewicy
Michał Pol to jeden z najbardziej znanych polskich dziennikarzy sportowych. Pracował dla Gazety Wyborczej, był redaktorem naczelnym Przeglądu Sportowego, bywał także stałym gościem programów sportowych w różnych stacjach TV, a w 2013 został pierwszym laureatem Grand Press Digital za „za wykazanie się innowacyjnym podejściem w wykorzystaniu nowoczesnych technologii w pracy dziennikarskiej”. Właśnie z tą ostatnią dziedziną działalności zawodowej Michała Pola wiąże się Drzewica.
Michał Pol jako youtuber prowadzi kanał Polsport, który ma ponad 125 tysięcy subskrypcji. W jedynym z ostatnich odcinków popularny dziennikarz sporo czasu poświęcił Drzewicy, a to za sprawą dwóch urzędników z UM w Drzewicy, który napisali do niego list. Samo pisanie listów nie jest jeszcze niczym zwykłym, ale dynamiczny rozwój technologii w ostatnich latach sprawił, że pisanie listów w formie papierowej stało się ewenementem. A właśnie na taką formę kontaktu zdecydowali się urzędnicy z Drzewicy. Michał Pol odczytał na wizji treść wierszyka, który był w kopercie i pokazał foldery promujące miasto. Co więcej, obiecał, że do Drzewicy się wybierze osobiście. Całość wypowiedzi Michała Pola o Drzewicy, a raczej przesyłce jaką otrzymał zajęło prawie 5 minut, a w ciągu 10 dni od emisji program obejrzało ponad 50 tysięcy użytkowników.
– Do zobaczenia w Drzewicy. Może w ogóle udałoby się jakieś tam spotkanie zrobić. To jest na trakcie królewskim Warszawa – Kraków, więc jakby nie daleko. Może rzeczywiście uda się tam zrobić jakieś większe spotkanie – zakończył drzewicki wątek Michał Pol.
Nie pozostaje nam zatem nic innego jak trzymać za słowo dwie strony tego internetowego wydarzenia. Urzędnicy powinni zaprosić do Drzewicy Michała Pola, a dziennikarz powinien dotrzymać słowa danego na swoim kanale. Myślimy, że najlepszych momentem na takie spotkanie będą tegoroczne „Dni Drzewicy”, które obfitują w wiele różnych wydarzeń i na pewno akcenty sportowe też się znajdą. Na scenie mogliby się wówczas w rzeczywistości spotkać urzędnicy z Drzewicy i Michał Pol.
To się dzieje naprawdę! Drzewica w ogólnopolskiej kampanii reklamowej