To się dzieje naprawdę! Drzewica w ogólnopolskiej kampanii reklamowej
Marki Mitsubishi nie trzeba nikomu przedstawiać. Nowe hasło reklamowe koncernu brzmi: Ambition to Explore. Co to ma wspólnego z Drzewicą? Jak się okazuje bardzo wiele
Właśnie w myśl tego hasła jest przeprowadzona nowa akcja promocyjna pod nazwą „3 strony świata”, co stanowi nawiązanie do trzech diamentów, stanowiących logo marki. Kampania – prowadzona w mediach społecznościowych – skierowana jest do głodnych przygód podróżników, chętnych do odkrywania nieznanych zakątków naszego pięknego kraju. W myśl tej idei trzy znane osoby: Anna Cieślak, Maciej Stuhr i Adam Kwiatek wyruszyli z trzech kierunków Polski nowym Mitsubishi Eclipse Cross, który stanowi połączenie SUV-a i coupe. Wszyscy zmierzają do centralnej Polski. Anna Cieślak – znana aktorka trafiła właśnie na obiekt, który w naszym terenie jest doskonale znany. Jeszcze przed startem nowej kampanii reklamowej marki Mitsubishi aktorka stwierdziła:
– „Mam przeczucie, że moja ekipa w Eclipse Cross przeżyje wyprawę niczym z filmu przygodowego!” – mówiła aktorka na oficjalnej stronie marki Mitsubishi
I rzeczywiście tak się dzieje, bo zamek w Drzewicy jest nie tylko fotogeniczny, ale również z powodzeniem nadawałby się na scenografię niejednego filmu przygodowego. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia zrobione w czasie odwiedzin ekipy akcji „3 strony świata”, aby stwierdzić, że budowla arcybiskupa gnieźnieńskiego Macieja Drzewickiego wygląda niezwykle efektownie jako tło dla prestiżowej samochodowej marki. Mieszkańcy Drzewicy mogą się cieszyć, bo akcja promocyjna z udziałem światowego koncernu samochodowego jeszcze w Drzewicy nie miała miejsca.
W tej beczce miodu znajdzie się jednak łyżka dziegciu. Na oficjalnym profilu marki Mitsubishi w mediach społecznościowych po publikacji zdjęć z zamkiem w tle pojawiły się pytania o miejsce ich wykonania. Z jednej strony to dobrze, że internauci dopytują, bo świadczy to o tym, że miejsce ich w jakiś sposób urzekło, a z drugiej strony widać, że drzewicki zamek nie jest jeszcze marką rozpoznawalną w całym kraju. Ostatnio pojawiły się informacje o możliwości odbudowy zamku. Jeśli ten pomysł rzeczywiście by się zrealizował to rozpoznawalność zamku w Polsce wzrosłaby w niebywały sposób, co także przyczyniłoby się do wzrostu rozpoznawalności samej Drzewicy. Jak widać, Polska urzeka, ale rozpoznawalność niektórych unikatowych obiektów ma charakter regionalny.
Trzeba przy tej okazji pochwalić pomysłodawców nowej kampanii reklamowej marki Mitsubishi, ponieważ odwołanie się do regionalnej historii jest czymś nowym w kampaniach wielkich marek motoryzacyjnych. Być może udało się odkryć niszę, o której nikt wcześniej nie wiedział. Akcja promocyjna na razie prowadzona jest w mediach społecznościowych, ale jeśli zostanie pozytywnie przyjęta przez odbiorców może zostanie rozwinięta i zostaną zrobione spoty reklamowe. Z przyjemnością obejrzelibyśmy reklamę auta, widząc w tle zamek w Drzewicy. Emocje, które towarzyszyłyby takiej reklamie na pewno byłby większe niż oglądanie aut w otoczeniu industrialnych lub egzotycznych, ale zarazem anonimowych dla nas miejsc.
A z dziennikarskiego obowiązku podajemy, że oprócz szansy na uczestnictwo w wyprawie z Maćkiem Stuhrem, Anną Cieślak lub Adamem Kwiatkiem, zwycięzcy konkursu będą mogli podróżować po Polsce w Eclipse Cross przez tydzień. Na wybranych czeka również Zestaw Podróżnika – niezbędnik emocjonujących gadżetów od Mitsubishi.
[…] Zazwyczaj nie zajmujemy się takimi tematami, ale jeśli wielkie koncerny samochodowe do nas zaglądają, aby na tle naszych atrakcji promować swoje produkty to rzecz jest warta zauważenia. Marka Mitsubishi prowadzi nową kampanię reklamową pod hasłem: Ambition to Explore. Właśnie w myśl tego hasła jest przeprowadzona nowa akcja promocyjna pod nazwą „3 strony świata”, co stanowi nawiązanie do trzech diamentów, stanowiących logo marki. Kampania – prowadzona w mediach społecznościowych – skierowana jest do głodnych przygód podróżników, chętnych do odkrywania nieznanych zakątków naszego pięknego kraju. W myśl tej idei trzy znane osoby: Anna Cieślak, Maciej Stuhr i Adam Kwiatek wyruszyli z trzech kierunków… Czytaj więcej »
[…] Media społecznościowe są coraz bardziej dostrzegane przez specjalistów od reklamy. Pod koniec września informowaliśmy o ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Mitsubishi pod nazwą „3 strony świata”, co stanowi nawiązanie do trzech diamentów, stanowiących logo marki. Dla nas było to o tyle ważne, bo udział w tej akcji promocyjnej prowadzonej właśnie w mediach społecznościowych wziął udział zamek w Drzewicy. Nasz artykuł na ten temat zrobił furorę i można go sobie przypomnieć TUTAJ. […]