autor wpisu: Autor | komentarzy (0)
Od jutra rusza szacowanie strat w Gminie Rusinów z powodu opadów gradu
Wójt Gminy Rusinów informuje o możliwości składania wniosku z tytułu strat spowodowanych opadami gradu. Procedura składania wniosków rozpoczyna się jutro. Poniżej pełna treść ogłoszenia Wójta Gminy Rusinów
W związku z wystąpieniem niekorzystnego zjawiska atmosferycznego – gradu rolnicy mogą składać wnioski o szacowanie szkód powstałych w uprawach rolnych. Formularz wniosku o oszacowanie szkód dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy w Rusinowie w pokoju nr 10 oraz na stronie www.rusinow.pl
Do wniosku należy dołączyć:
• wykaz działek deklarowanych do płatności bezpośrednich na bieżący rok (2019),
• kopie zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) lub kserokopie księgi stada bądź paszportu.
Wniosek o oszacowanie szkód należy złożyć w terminie od 25.06.2019r. do 01.07.2019r. w Urzędzie Gminy w Rusinowie, w pokoju nr 10. Szacowanie strat możliwe jest tylko i wyłącznie na wniosek poszkodowanego rolnika.
Więcej informacji związanych z szacowaniem szkód spowodowanych gradem można uzyskać osobiście w Urzędzie Gminy w Rusinowie, w pokoju nr 10 lub pod numerem telefonu 48 67 27 022 wew. 22.
Wójt Gminy Rusinów
/-/ Marian Andrzej Wesołowski