Ten film podbija świat. Wielki koncern stawia na odpowiedzialność
Żyjemy w świecie, w którym upublicznia się wszystko i wszystkim. Urządzenia w zakresie infrastruktury informatycznej i komunikacyjnej są coraz lepsze i szybsze, a przesyłanie danych coraz łatwiejsze
Kilka młodych osób jedzie rowerami przez las. Jeden z rowerzystów zaintrygowany jakimiś nietypowymi dźwiękami przystaje i zmierza w kierunku odgłosów. Okazuje się, że naprzeciw niego ukazuje się coś… naprawdę niesamowitego, więc wyciąga telefon i robi zdjęcie. Później wszystko dzieje się już błyskawicznie. Zdjęcie obiega świat, a bohater zdjęcia staje się światową gwiazdą. Ale to nie wszystko…
Film ma bardzo uniwersalne przesłanie, a stoi za nim koncern Huawei. Reklama została wyprodukowana na potrzeby niemieckiego rynku przez agencję Jung von Matt/Next Alster. Według Agencji nie ma wątpliwości, że telefon Huawei P Smart+ robi świetne zdjęcia, ale nie wszystkie powinny być udostępniane. Thim Wagner z agencji Jung von Matt / Next Alster mówi wprost, że wielu użytkowników odczuwa boleśnie, że nie każda chwila życia jest przeznaczona dla wszystkich. W tej nowej kampanii Huawei zwraca uwagę na większą odpowiedzialność w przesyłaniu wyprodukowanych przez siebie treści. Reżyserem filmu jest Alex Feil, a scenarzystą jest Erik Hoehn.
Widać, że reklama została zrobiona z wielkim rozmachem i pochłonęła wielki budżet, ale efekt, który widzimy na ekranie jest naprawdę niesamowity. Podziwiać należny także koncern Huawei, że zdecydował się w taki niekomercyjny sposób zareklamować swój produkt. Reklama jest entuzjastycznie przyjmowana na całym świecie, a komentarze są bardzo pozytywne.
Zapraszamy do obejrzenia reklamy, a raczej filmu reklamowego z nietypowym przesłaniem. Napis końcowy w wolnym tłumaczeniu brzmi: Masz wszystko w swoich rękach.
https://www.youtube.com/watch?v=_qcACe4Q21w&fbclid=IwAR1ivUR_1Jshv7CzNN-r56vRxKqjvaowmIWOUgB7yOXy6U1UsErBSIKZ508