Tak podejrzewaliśmy. Drzewica w filmie reklamowym Mitsubishi
Były zdjęcia, a teraz ukazał się film
Media społecznościowe są coraz bardziej dostrzegane przez specjalistów od reklamy. Pod koniec września informowaliśmy o ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Mitsubishi pod nazwą „3 strony świata”, co stanowi nawiązanie do trzech diamentów, stanowiących logo marki. Dla nas było to o tyle ważne, bo udział w tej akcji promocyjnej prowadzonej właśnie w mediach społecznościowych wziął udział zamek w Drzewicy. Nasz artykuł na ten temat zrobił furorę i można go sobie przypomnieć TUTAJ.
Podejrzewaliśmy jednak, że na samych zdjęciach się nie skończy i okazało się, że mieliśmy rację. Marka Mitsubishi udostępniła właśnie swój filmowy reportaż z akcji „3 strony świata” i jakby mogło być inaczej… w filmie również widoczny jest zamek w Drzewicy. Trzeba przyznać, że świetnie się prezentuje w tle i mógłby być częściej wykorzystywany w kampaniach reklamowych ze względu na fakt, że ma „filmową urodę”, a także na to, że nie jest jeszcze „ograny”. Zapraszamy do obejrzenia reportażu filmowego z zamkiem w Drzewicy w tle. Film w ciągu zaledwie 5 godzin uzyskał już ponad 6000 wyświetleń. Zamek Drzewicy podziwia cała Polska.
https://www.facebook.com/MitsubishiMotorsPolska/videos/2113714675326391/